Com posar en marxa un club de lectura virtual al teu centre de treball?

1.

Inicia un club de lectura virtual si

  • Creus que un club virtual facilita l’assistència al club dels i les companyes de centre de treball.
  • Millora la conciliació familiar i/o professional.
  • Vols facilitar trobades mensuals amb l’autor/a o amb altres professionals relacionats amb la lectura, gràcies a les videoconferències.
2.

Per començar

  • Posa’t en contacte amb la UOC i explica’ns per quina raó vols impulsar un club de lectura virtual al teu centre de treball.
  • Et formarem com a conductor de club de lectura virtual i activarem totes les eines que necessitis, entre les diverses possibilitats que tenim, per tal de crear l’entorn digital propi del vostre club de lectura.
  • Per fer difusió del club de lectura al teu centre, et proporcionarem materials de difusió per a les xarxes, que podràs adaptar.
  • Al web hi trobaràs totes les lectures i recomanacions que et proposem des de Llegir abans de curar.
3.

Acompanyament i suport continu

  • Un cop hagis aconseguit lectores i lectors i hagis fixat el calendari de les sessions, et seguirem donant suport i acompanyament.
  • Afegirem el club i tota la informació generada (fotografies, testimonis…) a l’apartat Experiències d’aquesta pàgina web.
  • Durant el desenvolupament de les sessions, sempre ens tindràs el teu costat per tal d’ajudar-te a resoldre qualsevol dificultat.